torsdag den 15. november 2012

Vind Viaplay i 3 måneder


Viaplay - friheden til at vælge selv

Hvis du har lyst til at se film og tv-serier som du har lyst til, så har du muligheden for at vinde 3 måneders gratis abonnement.

Vores hverdag herhjemme er nemlig presset i forvejen med børn, hund, skole, arbejde, træning, venner, familie og har jeg nu husket det hele....
Med Viaplay er film og serier tilpasset dig og efter dine behov og man kan se lige hvad man har lyst til og når man vil. Man kan se på computer, ipad, smart-tv eller mobilen.

Jeg syntes ikke fjernsynet har så meget at byde på af film i øjeblikket og vi elsker en god film herhjemme, så det er dejligt man selv kan vælge en ny film og selv bestemme hvis filmen eller serien skal på pause. Der findes 3 forskellige pakker og der er ingen bindinger og hvis man ønsker en pause fra ordningen så gør man bare det, du kan læse mere her


Jeg har fået muligheden for at give en af mine søde læsere et gratis 3måneder abonnement på Viaplay.

Vinderen trækker jeg på søndag kl. 21.00

Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar, og hvis du ikke har en blog så gerne en mail adresse.



38 kommentarer:

  1. Yay det ville også passe godt ind herhjemme :-)

    SvarSlet
  2. Det er smart og da der er flere udbydere ville det jo fantastisk at kunne afprøve én af dem ;-)

    SvarSlet
  3. Vil meget gerne deltage.. Og ja de byder ikke på meget spændende i tvet fortiden.

    SvarSlet
  4. Hold da op en god give away!!!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  5. Ej den må jeg vinde

    Maiken

    SvarSlet
  6. Det kunne være lidt sejt at overraske kæresten med sådan en gave, så den vil jeg gerne vinde til ham :)

    SvarSlet
  7. Det ville være en helt fantastisk gave at få... :)

    SvarSlet
  8. Det ville være mega hyggeligt at få. Især til de dårlige dage. Krydser fingre for at jeg vinder :-)

    SvarSlet
  9. uuuuuuuuuuuh det ville jeg så gerne vinde til de kolde vinter aftener med manden ;)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet
  10. Jeg ELSKER tv og mine skønne serier! Dét abonnement vil blive alvorligt slidt her hos mig :)

    SvarSlet
  11. Den vil jeg også gerne vinde, og bruge vinteren på gode film istedet for de dårlige genudsendelser der er hele tiden,,, krydser fingre..
    du er også velkommen til at komme forbi min blog hvor jeg har en give away igang, her kan du vinde et citat som sættes på væggen...

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne prøve lykken
    egeskovthomsen@gmail.com

    SvarSlet
  13. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve :o)
    God weekend!

    SvarSlet
  14. Jeg prøver også gerne lykken! :)

    SvarSlet
  15. Det lyder spændende!


    Pia
    piachristoffersen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. det vil vi nyde her i vores barsel! herlig giveaway!
    vh
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  17. Det vil jeg da gerne prøve :)

    www.kreativepips.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Ja tak til film hygge i tre kolde vinter måneder :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  19. Det lyder super tiltalende - så er det mere bår man har tiden og lysten, man også har muligheden for at se noget. :-)

    SvarSlet
  20. Skøn præmie - her må jeg lige være med :-D

    RegnbuebarnetVigga.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Det var dog en fantastisk give away. Den vil jeg meget gerne deltage i. Jeg har overvejet at købe adgang til Viaplay men er endnu ikke nået dertil hvor jeg har gjort det. :-)

    SvarSlet
  22. Dejligt, lige noget man kan bruge her på barsel :)

    Du er meget velkommen til at slå et smut forbi min giveaway her:
    http://www.sweetaddiction.dk/1giveaway/

    SvarSlet
  23. Det vil jeg da rigtig gerne vinde. Det er dejligt selv at kunne bestemme hvornår man vil se hvad.

    SvarSlet
  24. Det lyder godt jeg er med :)

    SvarSlet
  25. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ser alt for lidt tv - så det vil være super

      Slet
  26. Her i huset, ser vi tv på pc, alene.Det er begrænset med kanaler dog, så viaplay ville være velkomment :)

    SvarSlet
  27. Årh, hvor kunne jeg godt bruge det!
    Rigtig kreativ giveaway, deltager helt klart :-)

    byceciliang@live.dk

    SvarSlet
  28. idaschultz713@hotmail.com
    Idarose Schultz-Sørensen

    SvarSlet
  29. omg det ville være så dejligt hvis jeg vandt og fik det derhjemme! :)) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Det vil jeg rigtig gerne vinde !!

    Klem Kristine

    www.frokenkristine.blogspot.dk

    kristinewjorgensen@gmail.com

    SvarSlet
  31. Hey det kunne være fedt at prøve. vi overvejer at droppe TV til fordel for internet streeming men har endnu ikke lagt os fast på et streeming produkt.

    SvarSlet
  32. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Det kunne vær rigtig hyggeligt med lidt film hygge hen ved mig :-)

    pizzakiller14@gmail.com

    har rent faktisk også et giveaway kørende som du meget gerne må deltage i http://the-day--dreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

    SvarSlet